Vernostný program ako nástroj zvyšovania lojality zákazníkov – Lívia Mrvová
Lívia Mrvová
Master's thesis
Vernostný program ako nástroj zvyšovania lojality zákazníkov
Věrnostní program jako nástroj zvyšování loajality zákazníků
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je zkoumání věrnostního programu jako nástroje udržení a zvyšování loajality vybrané cílové skupiny zákazníků k maloobchodním potravinovým řetězcům na Slovensku. Cílovou skupinu představují ženy starší 15 let. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována vymezení loajality, věrnostního programu a s nimi souvisejících pojmů. Také je zde …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the topic of studying loyalty program which is considered as a tool of maintaining and increasing customer loyalty of chosen target group to food chain stores in Slovakia. The target group includes women aged more than 15. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part defines loyalty, loyalty program and its related concepts. Research methodology …moreAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je skúmanie vernostného programu ako nástroja udržania a zvyšovania lojality vybranej cieľovej skupiny zákazníkov k maloobchodným potravinovým reťazcom na Slovensku. Cieľovú skupinu predstavujú ženy staršie ako 15 rokov. Práca je členená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je venovaná definovaniu lojality, vernostného programu a s nimi súvisiacich pojmov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45034
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45034
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová