Podnikatelské prostředí a analýza trhu práce na Mladoboleslavsku – Bc. Michaela Drozdová
Bc. Michaela Drozdová
Diplomová práce
Podnikatelské prostředí a analýza trhu práce na Mladoboleslavsku
The Business Environment and Analysis of Labour Market in the Region of Mladá Boleslav
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nezaměstnanosti na Mladoboleslavsku a možnosti ovlivnění její míry. Dopodrobna se zabývá podnikem Škoda Auto, a.s., který je největším místním zaměstnavatelem a má tak na zdejší nezaměstnanost obrovský vliv. Hlavním cílem je zhodnocení spolupráce škol a podniků v tomto regionu, což je aspekt, který s nezaměstnaností úzce souvisí a může ji výrazným způsobem …víceAbstract:
In the thesis, the unemployment in the Mladá Boleslav region and its regulation is dealt with. The company Škoda Auto a.s., being the main local employer with an enormous impact on unemployment, will be of special interest. The main goal of the thesis is the analysis and evaluation of the cooperation between schools and companies in the region which is undoubtedly an important factor influencing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drozdová, Michaela. Podnikatelské prostředí a analýza trhu práce na Mladoboleslavsku. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček -
Uvedení nového výrobku firmy Škoda Auto na trh
Dominik Rykr -
Vliv průmyslové zóny Škoda Auto Kvasiny na trh práce v okrese Rychnov nad Kněžnou
Vojtěch Hladík -
Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh
Barbora Hančlová -
Zavedení nové služby ve firmě ŠKODA AUTO a.s. pro český trh
Radka Kvášová -
Expanze společnosti Škoda Auto na obchodní trh Ruské federace
Jozef Kočík -
Specifikace předpokládaných dodávek vozů ŠKODA AUTO a.s. na brazilský trh dle metody DRP
Anton Evstigneev -
Logistická strategie pro vstup společnosti ŠKODA AUTO a.s. na alžírský trh
Lev Yakimov