Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky – Bc. Monika Kopšíková
Bc. Monika Kopšíková
Master's thesis
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky
Abstract:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování žen při on-line nakupování přírodní kosmetiky. Za využití výzkumných metod eye trackingu a řízeného hloubkového rozhovoru …moreAbstract:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. On-line consumer behaviour buying natural cosmetic products. Brno, 2019. Diploma thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Submitted diploma thesis deals with the issues of women consumer behaviour while buying natural cosmetics on-line. Eye tracking and controlled in-depth interview were the main research methods …moreAbstract:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky. Brno, 2019. Diplomová práca. Mendelova univerzita v Brne, Provozně ekonomická fakulta. Vedúci práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Predkladaná diplomová práca sa zaoberá problematikou spotrebiteľského správania žien pri on-line nakupovaní prírodnej kozmetiky. Za využitia výskumných metód eye trackingu a riadeného hĺbkového …moreKeywords
Chování spotřebitele on-line nakupování faktory ovlivňující nákupní rozhodování eye tracking hloubkový rozhovor
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPŠÍKOVÁ, Monika. \textit{Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dxikpt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Adam Hron -
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT: případová studie
Katarína Cvíčelová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv krízy na investičné rozhodovanie
Dana Rimovská -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová