Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky – Bc. Monika Kopšíková
Bc. Monika Kopšíková
Diplomová práce
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky
Anotace:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování žen při on-line nakupování přírodní kosmetiky. Za využití výzkumných metod eye trackingu a řízeného hloubkového rozhovoru …víceAbstract:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. On-line consumer behaviour buying natural cosmetic products. Brno, 2019. Diploma thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Submitted diploma thesis deals with the issues of women consumer behaviour while buying natural cosmetics on-line. Eye tracking and controlled in-depth interview were the main research methods …víceAbstract:
KOPŠÍKOVÁ, MONIKA. Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky. Brno, 2019. Diplomová práca. Mendelova univerzita v Brne, Provozně ekonomická fakulta. Vedúci práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Predkladaná diplomová práca sa zaoberá problematikou spotrebiteľského správania žien pri on-line nakupovaní prírodnej kozmetiky. Za využitia výskumných metód eye trackingu a riadeného hĺbkového …víceKlíčová slova
Chování spotřebitele on-line nakupování faktory ovlivňující nákupní rozhodování eye tracking hloubkový rozhovor
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Adam Hron -
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT: případová studie
Katarína Cvíčelová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv krízy na investičné rozhodovanie
Dana Rimovská -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová