Analýza IT služeb Masarykovy univerzity z pohledu jejich vlastníků – Bc. Pavlína Špringerová
Bc. Pavlína Špringerová
Diplomová práce
Analýza IT služeb Masarykovy univerzity z pohledu jejich vlastníků
Analysis of IT services of Masaryk University from their owners‘ perspective
Anotace:
Práce se věnuje analýze IT služeb, které jsou poskytovány a užívány na Masarykově univerzitě. Zabývá se analýzou těchto služeb z hlediska jejich vyspělosti a role, kterou ve kvalitě služeb sehrávají jejich poskytovatelé, konkrétně vlastníci služeb. Práce v úvodní části představuje Ústav výpočetní techniky a portfolio IT služeb Masarykovy univerzity. Nabízí zde také rychlý přehled metodik a přístupů …víceAbstract:
The central theme of this thesis is an analysis of IT services that are provided and used at Masaryk University. It focuses on the analysis of IT services in terms of their maturity and the role that their providers (specifically service owners) play in the quality of services. The first part of the work introduces the Department of Computer Science and the portfolio of IT services of Masaryk University …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n22js/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
IT služby v procesu adaptace zaměstnanců: Design průvodce pro nové zaměstnance Masarykovy univerzity
Jan Valtr -
Formalizace základních procesů rámce ITIL pomocí metody BPM
Jakub Janiš -
Nástroj pre podporu ITIL
Martin Gajdičiar -
Service Design Process
Dušan Stranatić -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
Vliv projektového prostředí na sdílení znalostí projektového týmu v projektově orientované IT společnosti Atos IT Solutions and services, s.r.o.
Filip Türkott -
Identity provisioning to Masaryk University IT services based on Microsoft environment
David Štencel