Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení – Vendula Hlinomazová
Vendula Hlinomazová
Bakalářská práce
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Digital manipulation in visual promotion: scepticism and trust in marketing messages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku digitální manipulace ve vizuální propagaci. Cílem práce je zkoumat problematiku reklamního skepticismu a jeho vliv na spotřebitelské chování v digitálním prostředí. Práce kombinuje teoretický rámec s empirickými daty, aby bylo lépe porozuměno reklamnímu skepticismu v digitálním marketingu. Tento dokument ukazuje, jaký vliv mají reklamní disclaimery …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of digital manipulation in visual promotion. The aim of the thesis is to explore the issue of advertising scepticism and its influence on consumer behaviour in the digital environment. The thesis combines a theoretical framework with empirical data to better understand advertising skepticism in digital marketing. This document shows how advertising disclaimers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir