Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením – Lucie ZUBKOVÁ
Lucie ZUBKOVÁ
Bachelor's thesis
Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením
Teaching strategies used by students with severe multiple disabilities
Anotácia:
Má bakalářská práce je zaměřena na výukové strategie, které se využívají u žáků s těžkým kombinovaným postižením. V práci je popsáno mentální postižení, její definice, jednotlivé stupně a také etiologie. V práci se také věnuji kombinovaným postižením. Dále v práci vysvětluji systém vzdělávání a vzdělávací strategie určené pro takto postižené žáky. Empirická část obsahuje popis základní školy speciální …viacAbstract:
My thesis is focused on teaching strategies that are used by students with multiple serious disabilities. The work describes mental disability, definition, different grades and etiology. In this thesis is also given focus on to combined disabilities. Further I?m explaining system of education and training strategies that is suitable for students with this disabilities.. The empirical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBKOVÁ, Lucie. Výukové strategie využívané u žáků s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Komparace trávení volného času dětí s lehkou mentální retardací a dětí s kombinovanými vadami
Hana Valtrová -
Rozvoj dětí s kombinovaným postižením s mentální retardací
Šárka SPURNÁ -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Zuzana SCHREIBEROVÁ -
Alternativní komunikace ve vzdělávání žáků s postižením
Lucie Šuchmová -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Králová -
Integrace vybraných textů Williama Shakespeara do literární výchovy
Lucie KUBÁČKOVÁ