Bc. Martin Bargl
Master's thesis
Virální marketing jako forma brandingu
Viral marketing as a form of branding
Abstract:
Diplomová práce má vytvořit šablonu pro přípravu virální marketingové kampaně za účelem propagace značky subjektu, ať už fyzické nebo právnické osoby. Popisuje problematiku současného marketingu a brandingu, uvádí informace o významu virálního marketingu a tyto znalosti kombinuje. Kombinace utváří nový pojem virální branding s vysvětlením a aplikací šablony pro přípravu virálního brandingu pro byznys …moreAbstract:
This thesis is intended to create a template as an preliminary draft for a viral marketing campaign to promote a brand entity, either natural or legal person. It describes the issues of contemporary marketing and branding, provides information about the importance of the viral marketing and combines this knowledge. The combination creates a new concept of viral branding with an explanation and application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ize45/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Reader: RNDr. Jaroslav Škrabálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická