Bc. Martin Bargl

Master's thesis

Virální marketing jako forma brandingu

Viral marketing as a form of branding
Abstract:
Diplomová práce má vytvořit šablonu pro přípravu virální marketingové kampaně za účelem propagace značky subjektu, ať už fyzické nebo právnické osoby. Popisuje problematiku současného marketingu a brandingu, uvádí informace o významu virálního marketingu a tyto znalosti kombinuje. Kombinace utváří nový pojem virální branding s vysvětlením a aplikací šablony pro přípravu virálního brandingu pro byznys …more
Abstract:
This thesis is intended to create a template as an preliminary draft for a viral marketing campaign to promote a brand entity, either natural or legal person. It describes the issues of contemporary marketing and branding, provides information about the importance of the viral marketing and combines this knowledge. The combination creates a new concept of viral branding with an explanation and application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2012
  • Supervisor: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
  • Reader: RNDr. Jaroslav Škrabálek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky