Virální marketing jako forma brandingu – Bc. Martin Bargl
Bc. Martin Bargl
Diplomová práce
Virální marketing jako forma brandingu
Viral marketing as a form of branding
Anotace:
Diplomová práce má vytvořit šablonu pro přípravu virální marketingové kampaně za účelem propagace značky subjektu, ať už fyzické nebo právnické osoby. Popisuje problematiku současného marketingu a brandingu, uvádí informace o významu virálního marketingu a tyto znalosti kombinuje. Kombinace utváří nový pojem virální branding s vysvětlením a aplikací šablony pro přípravu virálního brandingu pro byznys …víceAbstract:
This thesis is intended to create a template as an preliminary draft for a viral marketing campaign to promote a brand entity, either natural or legal person. It describes the issues of contemporary marketing and branding, provides information about the importance of the viral marketing and combines this knowledge. The combination creates a new concept of viral branding with an explanation and application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ize45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická