Marketing památkových objektů jako turistických cílů – Bc. Hana Züglerová
Bc. Hana Züglerová
Diplomová práce
Marketing památkových objektů jako turistických cílů
Marketing of historical monuments as tourist goals
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem památkových objektů. Jsou zde rozebrána specifika marketingu památkových objektů. Je popsána typologie objektů dle jednotlivých vlastníků a související legislativa. Práce se zabývá marketingovým mixem služeb, popisuje jednotlivé nástroje a marketingovou komunikaci. Cílem diplomové práce je analyzovat konkrétní marketingové aktivity a porovnat použité prostředky …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing of historical monuments. Here are discussed the specifics of the marketing of historical monuments. It is described by the typology of the objects according to the individual owners and related legislation. The work deals with the marketing mix of services, describes the different tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze specific marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v0tja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nehmotné kulturní dědictví a jeho využití v cestovním ruchu
Veronika Kajuková -
Marketing kulturního dědictví
Alice BRÁDKOVÁ -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová