Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ – Vendula PROCHÁZKOVÁ
Vendula PROCHÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ
Advertising in media education and use in primary school
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají žáci 2. stupně základní školy povědomí o reklamě a jak toto povědomí ovlivňuje předmět mediální výchova ve škole. V úvodní části práce je popsána reklama jako celek, současně je také zahrnuto téma reklamy v RVP ZV. Následuje bližší specifikace reklam na sociálních sítích, zejména na Facebooku, TikToku a Instagramu. Dále se práce zaměřuje i na influencer …víceAbstract:
The main aim of the Bachelor's thesis is to find out what the awareness of advertising is among the pupils of the 2nd grade of primary school and how this awareness influences the subject Media Education in school. In the introductory part of the thesis, advertising as a whole is described, in which, among other things, the topic of advertising in the RVP ZV has been curved. This is followed by a more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Vendula. Reklama v mediální výchově a její využití na ZŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Zveřejňování eroticky orientovaných fotografií adolescentů na sociální síti Instagram jako forma rizikového chování
Eliška Kňourková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Právnické osoby – porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Michal Šinták -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Nicole Nesnídalová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová -
Účastník třetího odboje a politický vězeň Pavel Žák
Adam Žák -
Právnické osoby – pojmové znaky dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.) a dle ZOK (zák. č. 90/2012 Sb.)
Petr Martan
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses dxxlye dxxlye/2
20. 6. 2023