Bc. Alžběta Pešáková
Diplomová práce
HR Marketing v IT sektoru
HR Marketing in the IT Sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá personálním marketingem v IT sektoru. Teoretická část se zaměřuje na pojmy náborového marketingu, marketingové strategie a řízení lidských zdrojů. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum o názorech programátorů firmy na komuni-kační strategii a nábor. Na základě interpretace výzkumu je v projektové části navrhnut komunikační koncept a doporučení pro náborové aktivity …víceAbstract:
This diploma thesis deals with personal marketing in the IT sector. The theoretical part focuses on the concepts of recruitment marketing, marketing strategies and human re-source management. Practical part includes qualitative research on the opinions of company programmers on communication strategy and recruitment. Based on the interpretation of the research, a concept and recommendations for recruitment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pešáková, Alžběta. HR Marketing v IT sektoru. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace Českého svazu biatlonu
Anna Rychetská -
Marketingová komunikace personálních agentur k firemní klientele
Monika Věrná -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Dagmar Slováková -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická