Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA – Bc. Vladimír Ruml
Bc. Vladimír Ruml
Bachelor's thesis
Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA
Aplication of Marketing Mix in CILA
Abstract:
Cílem této práce je aplikace marketingového mixu, tzv. „4P“, ve společnosti CILA (Czech Incoming and LimousineAgency) a stanovení konkrétních doporučení pro majitele společnosti. V úvodní části je popsána teorie problematiky osobní přepravy a všech jejích aspektů, jako jsou napříkladpolitické, technické, sociální a ekologické, ale zároveň i historie a vývoj mobility ve veřejné a neveřejné dopravě a …moreAbstract:
This thesis aims to applythe marketing mix (the “FourP’s”) in the CILA – Czech Incoming and LimousineAgencycompany and to come up withspecificrecommendationsaddressed to theownerofthecompany. Thefirst part ofthe thesis describesthetheoryofpassengertransportation and therelatedpolitical, technical, social and environmentalaspects, as well as thehistory and developmentsof mobility in termsof public and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xm3e8/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova