Bc. Vladimír Ruml

Bachelor's thesis

Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA

Aplication of Marketing Mix in CILA
Abstract:
Cílem této práce je aplikace marketingového mixu, tzv. „4P“, ve společnosti CILA (Czech Incoming and LimousineAgency) a stanovení konkrétních doporučení pro majitele společnosti. V úvodní části je popsána teorie problematiky osobní přepravy a všech jejích aspektů, jako jsou napříkladpolitické, technické, sociální a ekologické, ale zároveň i historie a vývoj mobility ve veřejné a neveřejné dopravě a …more
Abstract:
This thesis aims to applythe marketing mix (the “FourP’s”) in the CILA – Czech Incoming and LimousineAgencycompany and to come up withspecificrecommendationsaddressed to theownerofthecompany. Thefirst part ofthe thesis describesthetheoryofpassengertransportation and therelatedpolitical, technical, social and environmentalaspects, as well as thehistory and developmentsof mobility in termsof public and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication