Bc. Vladimír Ruml

Bakalářská práce

Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA

Aplication of Marketing Mix in CILA
Anotace:
Cílem této práce je aplikace marketingového mixu, tzv. „4P“, ve společnosti CILA (Czech Incoming and LimousineAgency) a stanovení konkrétních doporučení pro majitele společnosti. V úvodní části je popsána teorie problematiky osobní přepravy a všech jejích aspektů, jako jsou napříkladpolitické, technické, sociální a ekologické, ale zároveň i historie a vývoj mobility ve veřejné a neveřejné dopravě a …více
Abstract:
This thesis aims to applythe marketing mix (the “FourP’s”) in the CILA – Czech Incoming and LimousineAgencycompany and to come up withspecificrecommendationsaddressed to theownerofthecompany. Thefirst part ofthe thesis describesthetheoryofpassengertransportation and therelatedpolitical, technical, social and environmentalaspects, as well as thehistory and developmentsof mobility in termsof public and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace