Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA – Bc. Vladimír Ruml
Bc. Vladimír Ruml
Bakalářská práce
Aplikace marketingového mixu ve vybrané společnosti CILA
Aplication of Marketing Mix in CILA
Anotace:
Cílem této práce je aplikace marketingového mixu, tzv. „4P“, ve společnosti CILA (Czech Incoming and LimousineAgency) a stanovení konkrétních doporučení pro majitele společnosti. V úvodní části je popsána teorie problematiky osobní přepravy a všech jejích aspektů, jako jsou napříkladpolitické, technické, sociální a ekologické, ale zároveň i historie a vývoj mobility ve veřejné a neveřejné dopravě a …víceAbstract:
This thesis aims to applythe marketing mix (the “FourP’s”) in the CILA – Czech Incoming and LimousineAgencycompany and to come up withspecificrecommendationsaddressed to theownerofthecompany. Thefirst part ofthe thesis describesthetheoryofpassengertransportation and therelatedpolitical, technical, social and environmentalaspects, as well as thehistory and developmentsof mobility in termsof public and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xm3e8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova