Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě – Bc. Leona Pálková
Bc. Leona Pálková
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě
Project to Improve the Competitiveness of Selected Hotel Network
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem cestovního ruchu v oblasti hotelových služeb a jejím cílem je vytvoření projektu vedoucího ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelové sítě. Teoretická část popisuje problematiku týkající se konkurenceschopnosti, marketingu služeb se zaměřením na hotelové služby. Praktická část je zaměřená představení společnosti, na analýzu současného stavu hotelové sítě a analýzu …moreAbstract:
This thesis deals with marketing of tourism in the hotel services and an objective of this thesis is to create a project aimed at increasing the competitiveness of the hotel network. The theoretical part describes the competitiveness and marketing services with a focus on the hotel services. The practical part is focused on the company´s introduce, analysis of current situation of hotel network and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁLKOVÁ, Leona. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/dygprl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pálková, Leona. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Motivační program malé firmy a jeho význam pro zvyšování konkurenceschopnosti
Martina HERINKOVÁ -
Motivační programy ve skupině PRE
Vladimír Přáda -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián