Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications – Nataliia Kushnir
Nataliia Kushnir
Diplomová práce
Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications
Development of online marketing plan for small enterprise with focus on new media and communications
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na osobitosti provozování podnikání v dynamickém, moderním prostředí, ovlivněném zaváděním počítačů a informačními technologiemi. Rozvíjí témata spojená s vývojem nových produktů, měnící se rolí zákazníka a pozměněnou konkurencí, online marketingem, sociálními médii, nástroji a přístupy online podnikání. Tato témata jsou podpořena solidním teoretickým zázemím. Pro účely …víceAbstract:
This master thesis focuses on the peculiarities of performing the business in the dynamic modern environment, influenced by the computerization and information technologies. It unfolds topics connected with development of the new products, changing role of customer and modified competition, online marketing, social media, online business tools and approaches. These topics are supported with solid theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Tomáš Sigmund
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova