Romská hudba jako nástroj multikulturního vzdělávání na základních a středních školách – Jan Roudnický
Jan Roudnický
Bakalářská práce
Romská hudba jako nástroj multikulturního vzdělávání na základních a středních školách
Romany Music as a Tool for Multicultural Education in Primary and Secondary school
Anotace:
Práce je zaměřena na využití romské hudby ve vzdělávacím procesu na základních a středních školách. K romské hudbě je v práci přistupováno jakožto k prostředku multikulturního vzdělávání a inkluze žáků s rozdílnou etnicitou. Práce obsahuje shrnutí rozdílů ve stupni inkluze žáků na školách, které romskou hudbu ve výuce využívají, a na těch, které ji nevyužívají. Práce má teoretickou a praktickou část …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of Romani music in the educational process in primary and secondary schools. The thesis approaches Roma music as a mean of multicultural education and inclusion of pupils with different ethnicity. The thesis contains a summary of the differences in the degree of inclusion of pupils in schools that use Roma music in education and those that do not. The thesis has a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v6k38/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Vladimír Richter
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zákaz diskriminace a problém multikulturalismu
Marcela Fryštenská -
The Struggles of Black People in Tracy Deonn's Legendborn
Silvie Smolová -
Ethnic Minorities in Higher Education in theUSA
Tereza Čubáková -
Vzdělávání domorodých obyvate (Indigenous Peoples Education) Model jazykových hnízd na případu Britské Kolumbie a možnosti jeho využití v českém prostředí
Hana PLZÁKOVÁ -
Tuning in: Dealing with Music in a „Problematic District“
Zuzana Révészová