Michaela Látrová

Bachelor's thesis

Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z

Social networks and its influence on consumer behavior generation Z
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na nákupní chování generace Z v podnicích v České republice. Teoretická část definuje relevantní pojmy a oblasti, zatímco druhá část praktická se zaměřuje na metody zkoumající, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chování této generace. V praktické části se provádí analýza sociálních sítí a marketingový průzkum, přičemž využitou výzkumnou metodou …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the influence of social networks on the purchasing behaviour of Generation Z in companies in the Czech Republic. The theoretical part defines the relevant concepts and areas, while the practical part focuses on methods to investigate how advertising on social networks influences the buying behaviour of this generation. In the practical part, social network analysis and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.