Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z – Michaela Látrová
Michaela Látrová
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Social networks and its influence on consumer behavior generation Z
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na nákupní chování generace Z v podnicích v České republice. Teoretická část definuje relevantní pojmy a oblasti, zatímco druhá část praktická se zaměřuje na metody zkoumající, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chování této generace. V praktické části se provádí analýza sociálních sítí a marketingový průzkum, přičemž využitou výzkumnou metodou …viacAbstract:
The bachelor thesis examines the influence of social networks on the purchasing behaviour of Generation Z in companies in the Czech Republic. The theoretical part defines the relevant concepts and areas, while the practical part focuses on methods to investigate how advertising on social networks influences the buying behaviour of this generation. In the practical part, social network analysis and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yx61k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Marketing comunication / Marketing comunication
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Predikce vývoje generace Y a Z na českém trhu práce a jejich požadavky na zaměstnavatele
Jana Sochnová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova