Michaela Látrová

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z

Social networks and its influence on consumer behavior generation Z
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na nákupní chování generace Z v podnicích v České republice. Teoretická část definuje relevantní pojmy a oblasti, zatímco druhá část praktická se zaměřuje na metody zkoumající, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chování této generace. V praktické části se provádí analýza sociálních sítí a marketingový průzkum, přičemž využitou výzkumnou metodou …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the influence of social networks on the purchasing behaviour of Generation Z in companies in the Czech Republic. The theoretical part defines the relevant concepts and areas, while the practical part focuses on methods to investigate how advertising on social networks influences the buying behaviour of this generation. In the practical part, social network analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace