Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z – Michaela Látrová
Michaela Látrová
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Social networks and its influence on consumer behavior generation Z
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá vliv sociálních sítí na nákupní chování generace Z v podnicích v České republice. Teoretická část definuje relevantní pojmy a oblasti, zatímco druhá část praktická se zaměřuje na metody zkoumající, jak reklama na sociálních sítích ovlivňuje nákupní chování této generace. V praktické části se provádí analýza sociálních sítí a marketingový průzkum, přičemž využitou výzkumnou metodou …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the influence of social networks on the purchasing behaviour of Generation Z in companies in the Czech Republic. The theoretical part defines the relevant concepts and areas, while the practical part focuses on methods to investigate how advertising on social networks influences the buying behaviour of this generation. In the practical part, social network analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yx61k/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁTROVÁ, Michaela. \textit{Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dyqfcu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Predikce vývoje generace Y a Z na českém trhu práce a jejich požadavky na zaměstnavatele
Jana Sochnová -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová