Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ – Mgr. Jana ÜRGEOVÁ
Mgr. Jana ÜRGEOVÁ
Diplomová práce
Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ
Integration of pupils with ADHD and its perception of the teacher at the first level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků s ADHD a jejím vnímáním učiteli na 1. stupni ZŠ. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a zákony týkající se ADHD, inkluze a integrace. V práci nalezneme podropný popis jednotlivých projevů ADHD, vývojových stadií ADHD, vhodnost postupů při práci s dětmi s ADHD, vhodnost výchovných přístupů k těmto dětem a vliv poruchy ADHD na rodinu a sociální …víceAbstract:
The thesis refers about inclusion of pupils with ADHD and its perception by teachers at primary school. In the theoretical part of the thesis, there are defined basic concepts and laws concerning ADHD, inclusion and integration. We can find a description of individual manifestations of ADHD, stages of ADHD, suitability of procedures for working with children with ADHD, suitability of educational approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ÜRGEOVÁ, Jana. Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Poradenské služby směrem k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Veronika FIALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva