Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC – Martin Koubek
Martin Koubek
Bachelor's thesis
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Internet marketing through social networks and PPC
Abstract:
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého …moreAbstract:
This work presents tools of internet marketing, their potential to help in business and which one decide to choose. In the beginning theoretical part, my work describes actual internet marketing tools, types of internet add campaigns and social networks. Then it is followed by practical main part. In this part, I presents concrete solution how to make internet presentation in small business. I describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28343
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2011
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Adam Trčka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Možnosti využití reklamního prostoru na Internetu
David Koval