Martin Koubek

Bachelor's thesis

Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC

Internet marketing through social networks and PPC
Abstract:
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého …more
Abstract:
This work presents tools of internet marketing, their potential to help in business and which one decide to choose. In the beginning theoretical part, my work describes actual internet marketing tools, types of internet add campaigns and social networks. Then it is followed by practical main part. In this part, I presents concrete solution how to make internet presentation in small business. I describe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2011
  • Supervisor: Zdeněk Molnár
  • Reader: Adam Trčka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28343