Josef Neugebauer

Bakalářská práce

Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní

Internet Marketing - the effectiveness of PPC advertising campaigns
Anotace:
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a …více
Abstract:
The aim of bachelor thesis was to settle the theoretical concept of online advertising formats, among others, to distinguish different types of online advertising, and specifically to document the bases of PPC advertising. Then compare and define the current PPC systems. In the practical part of bachelor thesis describe how to create a simple PPC advertising campaigns, as well as commenting on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20260

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management