Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku – Ivana Peštuková
Ivana Peštuková
Bakalářská práce
Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku
Photography of product as a tool of promotion in the menu
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřením na téma, zvyšování tržeb formou fotografické prezentace v jídelním lístku. V teoretické části je definován způsob sběru dat, podpora prodeje a metody zvyšování podpory prodeje. Dále je popsán princip fotografování a práce foodstylisty. V analytické části se nachází seznámení s historií, aranžování pokrmů a rozbor kvantitativních dat, vyhodnocení dotazníku a rozhovoru. …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on increasing revenues by including photography presentation on the menu. The theoretical part includes the method of data collection, sales support, and methods of increasing sales support. Further, the thesis describes the aspects of food photography and the work of a food stylist.¨ The analytical section includes, the history, food arrangement, quantitative data analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11118/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTUKOVÁ, Ivana. \textit{Produktová fotografie jako nástroj podpory prodeje v jídelním lístku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/dywybg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Role food stylingu v komerční fotografii
Veronika Koníčková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Historie a budoucnost společné evropské měny Euro
Tomáš Macháček -
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
Kateřina Košťálová -
Historie a vývoj české měny
Sofiia Baderina -
Historie a vývoj české měny
Jana Kombercová -
Historie a vývoj české měny
Lenka Valtrová -
Historie československé a české měny
Pavla Smičková