Jakub Ismail
Bakalářská práce
Marketing na sociálnych sieťach
Marketing na sociálních sítích
Anotace:
Autor této práce přibližuje čtenářům sociální sítě, a to především sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube. V této práci autor popisuje funkce těchto tří sociálních sítí a jak je mohou jednotlivci nebo společnosti využít pro svou podnikatelskou činnost prostřednictvím marketingu na nich. V práci jsou využívány sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube a jejich funkcionality nebo aplikace pro …víceAbstract:
The author of this work introduces to readers social networks, especially social networks Facebook, Instagram and YouTube. In this work, the author describes the functions of these three social networks and how individuals or companies can use them for their businesses and how they can use them in their marketing plans. Social networks Facebook, Instagram and YouTube are being used and their functionalities …víceAbstract:
Autor tejto práce približuje čitateľom sociálne siete a to predovšetkým sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube. V tejto práci autor opisuje funkcie týchto troch sociálnych sietí a ako ich môžu jednotlivci alebo spoločnosti využiť pre svoju podnikateľskú činnosť prostredníctvom marketingu na nich. V práci sú využívané sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube a ich funkcionality alebo aplikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73291
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Martin Matějka
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73291
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Šimon Kavický -
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Analýza sentimentu príspevkov sociálnej siete Twitter
Lenka Šťastná -
Komunikačné a sociálne siete v riadení firmy XY a ich vplyv na zamestnancov
Veronika Gaľašová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová