Katarína Hegedüšová

Bakalářská práce

Sociálne siete v destinačnom marketingu

Sociálne siete v destinačnom marketingu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí v destinačním marketingu, přičemž se v praktické části práce zaměřuje na organizaci destinačního managementu Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). Jedním ze zvolených cílů bakalářské práce je porovnat využití sociálních sítí v marketingové komunikaci organizací destinačního managementu v několika destinacích v České republice. Dalším zvoleným cílem bakalářské …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of social networks in destination marketing, with a focus on the practical part of the thesis on the destination management organization Plzeň - TURISMUS (Visit Plzeň). One of the chosen aims of the bachelor thesis is to compare the use of social networks in the marketing communication of destination management organisations in several destinations in the Czech …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá využívaním sociálnych sieti v destinačnom marketingu so zameraním v praktickej časti práce na organizáciu destinačného manažmentu Plzeň – TURISMUS (Visit Plzeň). Jedným zo zvolených cieľov bakalárskej práce je porovnať využívanie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii organizácií destinačného manažmentu vo viacerých destináciách Českej republiky. Ďalším zvoleným cieľom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Lukáš Pichlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88934