Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING – Bc. Tereza Pešová
Bc. Tereza Pešová
Master's thesis
Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING
Public Relations Instruments Analysis of the Private College
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě zpracování teorietických východisek problematiky public relations zpracovat analýzu digitálních nástrojů PR v podmínkách vybraných soukromých vysokých škol, doplněna o dotazníkové šetření v oblasti sociálních sítí. Vyhodnocení analýz povede k doporučení ke zlepšení digitálního PR AKADEMIE STING.Abstract:
The mail purpose of my diploma thesis, founded on theoretical basis of public relations issues, is to create an anlysis of digital public relations tools in theenvironment of private colleges with an added questionnaire in the field of social networks. An evaluation of the analysis should lead to a recommendation for improving digital public relations of the AKADEMIE STING.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vcq3j/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Plíhal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Podnikatelský záměr založení soukromé vysoké školy v ČR
Lucie Kobližková -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Soukromé vysoké školy očima veřejnosti
Klára Němcová -
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Michaela Moravcová -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy
Petr Částka -
Marketingová strategie vysoké školy
Eva Vymazalová