Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING – Bc. Tereza Pešová
Bc. Tereza Pešová
Master's thesis
Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING
Public Relations Instruments Analysis of the Private College
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě zpracování teorietických východisek problematiky public relations zpracovat analýzu digitálních nástrojů PR v podmínkách vybraných soukromých vysokých škol, doplněna o dotazníkové šetření v oblasti sociálních sítí. Vyhodnocení analýz povede k doporučení ke zlepšení digitálního PR AKADEMIE STING.Abstract:
The mail purpose of my diploma thesis, founded on theoretical basis of public relations issues, is to create an anlysis of digital public relations tools in theenvironment of private colleges with an added questionnaire in the field of social networks. An evaluation of the analysis should lead to a recommendation for improving digital public relations of the AKADEMIE STING.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vcq3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Plíhal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Podnikatelský záměr založení soukromé vysoké školy v ČR
Lucie Kobližková -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Soukromé vysoké školy očima veřejnosti
Klára Němcová -
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Michaela Moravcová -
Možnosti systému Public relations pro upevnění pozic soukromé vysoké školy. Analýza publikovaných informací, hlavní argumenty a model možné reakce dotčených subjektů.
Aneta Koudelková -
Návrh akviziční marketingové kampaně vysoké školy
Petr Částka -
Marketingová strategie vysoké školy
Eva Vymazalová