Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly – Jiří Hochman
Jiří Hochman
Master's thesis
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Business plan - Dolly lingerie
Anotácia:
Cílem této práce je analýza současného stavu společnosti Spodní prádlo Dolly a na základě této analýzy navrhnout možné budoucí varianty rozvoje společnosti. Detailní analýza využívá metodu 5C a SWOT analýzu. V teoretické části se práce zabývá podstatnými náležitostmi podnikatelského plánu.Abstract:
Aim of this thesis are analysing of contemporary state of company Dolly lingerie and setting new direction of development on this basis. Detailed analysis uses 5C ands SWOT analysis method. In the theoretical part thesis deals with substantial requisits of business plan.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Miroslav Křížek
- Oponent: Martin Kešner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek