Bc. Ondřej Klíma

Bakalářská práce

Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu

Psychological dimension of colors as a part of efficient marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickým rozměrem barev a jejich vlivem na efektivní marketing. Teoretická část je věnována designu v marketingové komunikaci, barvám, kognitivním procesům, nákupnímu chování zákazníků a asociacím s barvami. V praktické části byly skupině vybraných respondentů přiloženy fotografie modelů aut s různými barevnými variantami. Hlavním cílem práce bylo zjistit nejoblíbenější …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the psychological dimension of colors and their influence on effective marketing. The theoretical part is devoted to design in marketing communication, colors, cognitive processes, customer shopping behavior and color associations. In the practical part, a group of selected respondents was shown photographs of car models with different color variants. The main goal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma