Strategie učení německému jazyku na gymnáziu – Kateřina Lázňovská
Kateřina Lázňovská
Bakalářská práce
Strategie učení německému jazyku na gymnáziu
German language learning strategies at grammar school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategiemi učení německému jazyku na gymnáziu. V teoretické části je vymezen pojem výukové metody, strategie učení, klasifikace strategií, druhy strategií, přímé a nepřímé strategie. Práce se také věnuje vyučovacím strategiím. Praktická část zjišťuje dotazníkovým šetřením využívání strategií u žáků prvního a druhého ročníku ve výuce německého jazyka. Pro výzkum bylo zvoleno …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on German language learning strategies at grammar school. In the theoretical part is defined the concept of learning strategies, the basic features of learning strategies, the types of strategies, direct and indirect strategies. The work is also deals with teaching strategies. The practical part investigates with the use of a questionnaire the use of strategies in teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva