"Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy – Adéla MILFAITOVÁ
Adéla MILFAITOVÁ
Bakalářská práce
"Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy
"Self-efficacy" of pupils in educational programme Step by step and in educational programme for elementary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá matematickou self-efficacy u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu, který zároveň do výuky matematiky aplikuje metodu Hejného a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy. Teoretická část bakalářské práce se skládá ze tří kapitol, které nám vymezují mladší školní věk, self-efficacy a vzdělávací program Začít spolu, jedná se o teoretický základ pro praktickou …víceAbstract:
Presented bachelor thesis focuses on the mathematics self-efficacy of two groups of pupils: children included in the Step-by-Step education programme, which introduces the Hejny method to the teaching of mathematics, and pupils in the standard education programme for primary schools. The theoretical section of the thesis consists of three chapters defining the younger primary-school age, self-efficacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILFAITOVÁ, Adéla. \textit{''Self-efficacy'' u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dzlgx5/.
Jak správně citovat práci
MILFAITOVÁ, Adéla. "Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Přeměna běžné mateřské školy ve vzdělávací instituci využívající alternativní vzdělávací program Montessori
Kateřina Hálová -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Filmové vzdělávací programy pro ZŠ: České historické filmy jako edukační prostředek
Linda Petrášová -
Kulturně vzdělávací programy pro ZŠ v Brně. Porovnání preferencí základních škol a aktuální nabídky kulturních institucí
Markéta Glosová -
Návrh tematického plánu a sborníku příprav na výuku pro druhé vzdělávací období ZŠ v rámci předmětu pracovních činností
Michaela Musilová -
Výukový materiál pro rozvoj vybraných digitálních kompetencí pro žáky 1. st. ZŠ
Petra KOČKOVÁ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ