Adéla MILFAITOVÁ

Bachelor's thesis

"Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy

"Self-efficacy" of pupils in educational programme Step by step and in educational programme for elementary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá matematickou self-efficacy u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu, který zároveň do výuky matematiky aplikuje metodu Hejného a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy. Teoretická část bakalářské práce se skládá ze tří kapitol, které nám vymezují mladší školní věk, self-efficacy a vzdělávací program Začít spolu, jedná se o teoretický základ pro praktickou …more
Abstract:
Presented bachelor thesis focuses on the mathematics self-efficacy of two groups of pupils: children included in the Step-by-Step education programme, which introduces the Hejny method to the teaching of mathematics, and pupils in the standard education programme for primary schools. The theoretical section of the thesis consists of three chapters defining the younger primary-school age, self-efficacy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MILFAITOVÁ, Adéla. "Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta