Marketingová komunikace developerského projektu – Václav Novotný
Václav Novotný
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace developerského projektu
Investments in Real Estate and its Risks
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii a management marketingové komunikace developerského projektu. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie a zvolení vhodných marketingových nástrojů a kanálů pro úspěšnou a efektivní propagaci developerského projektu na základě podrobné analýzy projektu, analýzy cen konkurenčních projektů a na základě stanovené cílové skupiny potencionálních …viacAbstract:
The Bachelor thesis is focused on Marketing strategy and management of marketing communication of a real estate development. The main aim of this Bachelor thesis is to come up with marketing and communication strategy and marketing tools for successful and effective sale of real estate project. These strategies and tools are recommended based on detailed analysis of the project, market price research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Václav. Marketingová komunikace developerského projektu. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.