Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem – Jana BARABÁŠOVÁ
Jana BARABÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem
The analysis of selected e-business tools to increase the competitiveness of small and medium enterprises
Anotace:
Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje. V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet …víceAbstract:
My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools. In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22545
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARABÁŠOVÁ, Jana. \textit{Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e0a5ff/.
Jak správně citovat práci
BARABÁŠOVÁ, Jana. Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Vliv marketingu na konkurenceschopnost podniku
Jan Řízek -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Sociální sítě ve firmách
Anna Wanieczková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Sociální sítě jako nástroj konkurenceschopnosti
Markéta Pěničková -
NOVÉ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE A
René Siklenka -
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Milan Vejlupek