Jana BARABÁŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem

The analysis of selected e-business tools to increase the competitiveness of small and medium enterprises
Anotace:
Má bakalářská práce se týká zejména využívání internetu v marketingových činnostech firem. Celá práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy využívané při internetovém marketingu a zejména e-business nástroje. V praktické části je vyhodnocení otázek elektronického dotazníkového šetření a mé návrhy a doporučení společnostem využívající internet …více
Abstract:
My bachelor thesis is mainly concerned in using the Internet in company marketing activi-ties. The whole work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, basic terms used in Internet marketing are explained and especially e-business tools. In the practical part, evaluation of electronic survey and my suggestions and recommendations for increasing the competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22545

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mikeska, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARABÁŠOVÁ, Jana. Analýza využití vybraných e-business nástrojů pro zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních firem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika