Mgr. Šimon Mědílek
Master's thesis
Právní aspekty internetové reklamy
Legal aspects of internet advertisement
Abstract:
Internetová reklama je specifickou formou reklamy. Toto zvláštní postavení vychází ze způsobu jejího šíření sítí Internet. Internet jako moderní komunikační médiu nabízí široké možnosti využití služeb s ním spojených pro prezentaci produktů, služeb nebo myšlenek. Tato práce se zabývá především určením základních pojmů v souvislosti se službami a informacmi šířenými internetem.Abstract:
The internet advertising is a specific sort of advertising. This special position originates from the way of its distribution through the internet. The internet as a modern communication medium offers wide possibilities of using the services connected with it for product, service and idea presentation. This thesis is focused on the definition of the basic terms that are connected to the services and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/goywj/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2007
- Supervisor: doc. JUDr. Radim Polčák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Vývoj a perspektivy akceptace platebních karet v České republice
Krausová Krausová -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková