Jaký je postoj vyučujících základních škol s převahou romských žáků ze sociálně vyloučených lokalit k bariérám, které zabraňují romským dětem dosáhnout vyššího než dokončeného základního vzdělání? – Mgr. et Mgr. Petra Pomališová
Mgr. et Mgr. Petra Pomališová
Bakalářská práce
Jaký je postoj vyučujících základních škol s převahou romských žáků ze sociálně vyloučených lokalit k bariérám, které zabraňují romským dětem dosáhnout vyššího než dokončeného základního vzdělání?
What is the attitude the teachers of the primary schools, with majority of gipsy scholars from exclused localities, towards to the barries, which prevent scholars to obtain more than completed primary education?
Anotace:
Počet slov základního textu: 12 431. Cílem mé bakalářské práce bylo najít odpověď na hlavní výzkumnou otázku: Jaký je postoj vyučujících základních škol s převahou romských žáků ze sociálně vyloučených lokalit k bariérám, které zabraňují romským dětem dosáhnout vyššího než dokončeného základního vzdělání? V teoretické práci jsem nastínila tři okruhy bariér romských dětí ze sociálně vyloučených lokalit …víceAbstract:
Number of words: 12 431. The objectif of my diploma thesis is find the answer to main investigative question: What is the attitude the teachers of the primary schools, with majority of gipsy scholars from exclused localities, towards to the barries, which prevent scholars to obtain more than completed primary education? In the theoretic work i sketched out three circuit barriers of gipsy children from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/brwhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ivana Šimíková
- Oponent: Mgr. Eva Procházková, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POMALIŠOVÁ, Petra. \textit{Jaký je postoj vyučujících základních škol s převahou romských žáků ze sociálně vyloučených lokalit k bariérám, které zabraňují romským dětem dosáhnout vyššího než dokončeného základního vzdělání?}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/e0if9k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně vyloučené lokality ve městě Tábor
Michaela Janů -
Vliv projektu Asistent prevence kriminality na kvalitu života obyvatel sociálně vyloučené lokality ve městě Bruntál
Jana Černínová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Sociálně vyloučené lokality na Moravě
Petra Šťastná -
Sociálně vyloučené lokality v Ústeckém kraji – příčiny a důsledky
Kristýna Provazníková -
Podpůrné faktory a bariéry při integraci dětí z vybrané sociálně vyloučené lokality do primárního stupně vzdělávacího systému
Monika Koubová -
Sociálně vyloučené lokality v oblasti SO ORP Děčín
Daniel ANDELT -
Analýza potřeb z pohledu obyvatel sociálně vyloučené lokality Krátká
Miroslava ŽÁKOVÁ