Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol – Bc. Jana GAJDOVÁ
Bc. Jana GAJDOVÁ
Master's thesis
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Using authentic materials to foster autonomous learning of English at lower secondary schools
Abstract:
This diploma thesis explores the use of authentic materials to foster autonomous learning of English as a second language among lower secondary school learners. The theoretical part defines key terms and outlines potential benefits and drawbacks of using authentic materials, while the empirical part focuses on the research and a lesson plan that incorporates authentic materials to promote autonomous …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím autentických materiálů k podpoře autonomního učení anglického jazyka jako druhého jazyka pro žáky druhého stupně základních škol. Teoretická část definuje klíčové pojmy a potenciální výhody a nevýhody používání autentických materiálů. Empirická část se zaměřuje na výzkum a plán výukové hodiny, který využívá autentické materiály a zároveň podporuje autonomní učení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAJDOVÁ, Jana. \textit{Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/e0lhru/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GAJDOVÁ, Jana. Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka
Petra FAKTOROVÁ -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Specifika práce se žáky s ADHD a jejich socializace na 2. stupni ZŠ na Klatovsku
Marcela Ztracená -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights