Miroslav Polívka

Diplomová práce

UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie

The UX testing and its meaning for creating the sales strategy
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá propojenost UX testování s návrhem prodejní strategie. Cílem bylo přinést analýzu uživatelského zážitku pro software Graphic Standard, která poslouží pro poslední fázi vývoje před vstupem na trh. Na základě analýzy byl vytvořen návrh prodejní strategie pro zavedení produktu na trh. Testování probíhalo pomocí online videohovorů se sdílením …více
Abstract:
This diploma thesis examines the connection between UX testing and the design of a sales strategy. The goal was to provide an analysis of the User Experience for Graphic Standard software, which will be used for the last phase of development before entering the market. Based on the analysis, a draft sales strategy for the introduction of the product on the market was created. The testing took place …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80519