UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie – Miroslav Polívka
Miroslav Polívka
Diplomová práce
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
The UX testing and its meaning for creating the sales strategy
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá propojenost UX testování s návrhem prodejní strategie. Cílem bylo přinést analýzu uživatelského zážitku pro software Graphic Standard, která poslouží pro poslední fázi vývoje před vstupem na trh. Na základě analýzy byl vytvořen návrh prodejní strategie pro zavedení produktu na trh. Testování probíhalo pomocí online videohovorů se sdílením …víceAbstract:
This diploma thesis examines the connection between UX testing and the design of a sales strategy. The goal was to provide an analysis of the User Experience for Graphic Standard software, which will be used for the last phase of development before entering the market. Based on the analysis, a draft sales strategy for the introduction of the product on the market was created. The testing took place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Tereza Kotková -
Marketingové a prodejní strategie společnosti SC
Tomáš Polreich -
Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking
Martin Legeza -
Prodejní a marketingová strategie společnosti DYNTAR spol. s.r.o.
Lucie Němcová