Mariam Baldé

Bachelor's thesis

Vybrané části marketingového auditu společnosti Balnya.cz (www.balnya.cz)

Selected parts of the marketing audit of Balnya.cz (www.balnya.cz)
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracovat vybrané části marketingového auditu společnosti Balnya.cz a na základě zjištěných poznatků navrhnout změny. Potřebné informace o jednotlivých částech marketingového auditu jsou zpracovány v teoretické části. V práci nalezneme audit marketingového prostředí, kde je podrobněji rozebráno mikroprostředí, segmentace zákazníků a audit marketingových činností. Navrhované …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to elaborate the selected parts of the marketing audit of the company Balnya.cz and, in terms of identified findings, propose some changes. The necessary information about selected parts of the marketing audit is given in the theoretical part. In the thesis we can also find the audit of the marketing environment, where is more closely described micro environment, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73068

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management