Profesionální orientace na SPŠ MV v Holešově – Bc. Jiří MATOUŠEK
Bc. Jiří MATOUŠEK
Bachelor's thesis
Profesionální orientace na SPŠ MV v Holešově
Professional orientation at SPŠ MV in Holešov
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou současného stavu základního typu resortního školství Ministerstva vnitra, týkající se jeho hlavní obsahové náplně {--} základní odborné přípravy, koncipované pro nově přijaté policisty, jako příprava na výkon jejich povolání.Abstract:
My bachelor work observes the present situation of basic type of the resort education of the Ministry of Interior. It focuses especially on the content of basic police training whisch is designated for recruitments.This type of education gives professional knowledge for their future job.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2007
Identifier:
1006231
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATOUŠEK, Jiří. Profesionální orientace na SPŠ MV v Holešově. Brno, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Teorie zastoupení v soukromoprávních subjektech
Lukáš Novotný -
Teorie her v podnikové praxi
Nikola Hurdová -
Sociální pedagog v penitenciární praxi
Tomáš Pešek -
Školní dialog v hodinách mateřského jazyka na 1. stupni ZŠ
Zdeňka Mlčochová -
Výukový dialog a jeho specifika na základní škole praktické
Pavla Mlčáková -
Chybné odpovědi žáků v kontextu dialogu učitele a žáka
Eliška Svozilová