Analýza spotřebního chování klientů cestovní kanceláře Vítkovice Tours, s.r.o. a její nabídky do destinace Chorvatsko – Adéla Skalická
Adéla Skalická
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování klientů cestovní kanceláře Vítkovice Tours, s.r.o. a její nabídky do destinace Chorvatsko
The analysis of consumer behavior of Vítkovice Tour´s clients and its offer to destinations in Croatia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tematikou spotřebního chování, které analyzuje podrobně u klientů cestovní kanceláře Vítkovice Tours, s.r.o. Teoretická část definuje základní pojmy problematiky a spotřební chování. Praktická část popisuje Chorvatsko jako destinaci, cestovní kancelář Vítkovice Tours a její nabídku do destinace Chorvatsko. V poslední kapitole dochází k analýze spotřebního chování klientů …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on consumer behaviour and analyzes it in details by clients of the Vítkovice Tours travel agency. The theoretical part defines the basic terms of the issue and the consumer behaviour. The practical part describes Croatia as a destination, the travel agency Vítkovice Tours and its offer to the Croatian destinations. The last chapter analyzes the consumer behaviour of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Lucie Čambálová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALICKÁ, Adéla. \textit{Analýza spotřebního chování klientů cestovní kanceláře Vítkovice Tours, s.r.o. a~její nabídky do destinace Chorvatsko}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e0yj39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Business Plan for a Bespoke Travel Agency
Ilia Kulik -
Analýza strategického systému managementu CK America Tours
Olga Škorpíková -
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Nestor Guillermo Henriquez Argote -
Založenie cestovnej kancelárie Young and Fun Travel, s.r.o.
Richard Biško -
Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours
Andrea VAŠKOVÁ -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava