Výchovný proces u dětí v prostředí azylového domu – Bc. Barbora Bartošová
Bc. Barbora Bartošová
Diplomová práce
Výchovný proces u dětí v prostředí azylového domu
Educational Process for Children in the Shelter Environment
Anotace:
Matky s dětmi v azylových domech se kvůli sociálnímu vyloučení ocitají na okraji společnosti. Oblastí zájmu této práce je právě výchovný proces, který v zařízeních tohoto typu probíhá. Cílem diplomové práce bylo porozumění tomuto výchovnému procesu. Výzkum byl pojat kvalitativně jako případová studie, přičemž zmiňovaným případem byl Azylový dům pro matky s dětmi v tísni v Uherském Brodě. Data byla …víceAbstract:
Due to the social exclusion, mothers with children in shelters find themselves on the social periphery. The focus of this thesis is such an upbringing, which is happening in these facilities. The goal of this thesis is to understand this upbringing. The research was constructed as a qualitative case study, and the case named is Azylový dům pro matky s dětmi v tísni (Shelter for Mothers and Children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartošová, Barbora. Výchovný proces u dětí v prostředí azylového domu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Plán sociální prevence pro žáky středních škol ohrožených sociálním vyloučením
Adéla VALENTOVÁ -
Proces resocializace mužů po výkonu trestu odnětí svobody v Azylovém domě Nová šance
Helena Rechová -
Aspekty a jevy ovlivňující proces inkluze u osob bez přístřeší
Martina Dohnálková -
Proces motivování klientů azylových domů jako součást sociální práce
Veronika TRÝSKOVÁ -
Tvorba didaktického materiálu speciálněpedagogické logopedické intervence u dětí předškolního a mladšího školního věku v azylovém domě pro matky s dětmi
Martina NEČASOVÁ -
Možnosti speciálněpedagogické intervence u matek s dětmi v azylových domech
Zuzana ŽÁDNÍKOVÁ -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal