Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products – Nomin BATSUURI
Nomin BATSUURI
Diplomová práce
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
Abstract:
The purpose of this thesis is to identify and understand factors that influence the transition towards sustainable consumption of fashion products. The aim is to provide an overview of the sector which can assist in enabling stakeholders, including producers, retailers, consumers, and policymakers, to recognize the relevance of adopting sustainable practices in the industry and thereby contribute to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BATSUURI, Nomin. \textit{Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/e181cf/.
Jak správně citovat práci
BATSUURI, Nomin. Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regional and European Project Management / Regional and European Project Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář
Název
Vložil
Vloženo
Práva