Bc. Adam Jurík

Bakalářská práce

Fractal Terrain Generation

Fractal Terrain Generation
Anotace:
Procedurální generování je hojně využíváno hlavně v herním průmyslu. Generovat lze terén, textury, vegetaci, budovy a mnoho dalšího. Při generování terénu se často využívá vlastnosti fraktálových struktur.
Abstract:
Procedural generation is widely used mostly in game industry. It is possible to procedurally create terrain, texture, vegetation, building, etc. For terrain generation can be used fractal structures.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.