Bc. Adam Jurík
Bakalářská práce
Fractal Terrain Generation
Fractal Terrain Generation
Anotace:
Procedurální generování je hojně využíváno hlavně v herním průmyslu. Generovat lze terén, textury, vegetaci, budovy a mnoho dalšího. Při generování terénu se často využívá vlastnosti fraktálových struktur.Abstract:
Procedural generation is widely used mostly in game industry. It is possible to procedurally create terrain, texture, vegetation, building, etc. For terrain generation can be used fractal structures.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yie0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Fotios Liarokapis, PhD
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.